Garantie & Retourneren

Garantie op levende materialen
Planten zijn uitgezonderd van het recht van de consument om binnen de wettelijke termijn van 14 dagen een product te retourneren. Ook wanneer er gebruik gemaakt wordt van achteraf betalen of als een levering vertraagd is in het verzendproces, blijft dit recht uitgezonderd. Elke plant is gecontroleerd op kwaliteit en wordt met de grootste zorg verpakt en verzonden. Komt een plant onverhoopt toch niet in goede staat aan? Stuur ons dan een mailtje op info@stekjesenzo.nl zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We streven ernaar om binnen 7 werkdagen op je e-mail te reageren. Vergeet niet om meteen bij aankomst een foto te maken en deze mee te sturen om het proces zo vlot mogelijk te laten verlopen!

Garantie op niet levende materialen
Op producten die niet levend zijn gelden de wettelijke garantie termijnen. Komt het product niet overeen met de verwachting die je ervan mag hebben? Stuur ons dan gerust een mailtje op info@stekjesenzo.nl

Retourneren van levende materialen
Het retourneren of ruilen van producten die kunnen bederven binnen de wettelijke bedenktermijn is niet mogelijk, ook wanneer er gebruik gemaakt wordt van achteraf betalen. Alle planten die worden verkocht bij Stekjes &Zo vallen hieronder. Mocht er samen worden besloten toch een levend product te retourneren dan behoort deze op dezelfde manier verpakt te worden zoals het product is verzonden. Wanneer het product in goede staat is ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag retour binnen 14 werkdagen. Verzendkosten vallen hier niet onder, deze zijn voor de koper. Ook is de verzending van een retour voor kosten en risico van de koper.

Retourneren van niet levende materialen
Bij het online aankopen van niet levende materialen heb je het wettelijke recht om zonder opgaaf van reden de producten te retourneren. Wel mag het product niet in de waarde zijn gedaald door gebruik. Wanneer je iets wilt retourneren ontvangen wij graag een mailtje op info@stekjesenzo.nl. Verzendkosten vallen hier niet onder, deze zijn voor de koper. Ook is de verzending van een retour voor kosten en risico van de koper. Om dit risico voor je te beperken horen wij graag van je, dan kunnen we er samen voor zorgen dat de retour in goede orde aankomt. Wanneer het product in goede staat is ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag retour binnen 14 werkdagen.

Help, mijn plantje voelt zich niet zo thuis!
Wij steken veel tijd en moeite in het zo accuraat en uitgebreid mogelijk verstrekken van tips over de verzorging van elke plant die aangeboden wordt op onze website. Doet je plantje het toch niet zo lekker en maak je je hier zorgen om? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag met onze eigen kennis en met de kennis van onze kwekers waar wij onze planten verkrijgen.